pondelok 29. apríla 2013

Moravský vrabec



Dostala som za úlohu navariť nedeľný obed, doma bolo bravčové stehno a vraj, sprav z neho čo chceš, najlepšie niečo na spôsob moravského vrabca..tak som spravila moravského vrabca, prvý krát v živote a musím sa pochváliť...bolo to super.

Potrebujeme:

1kg bravčového stehna, môže byť aj pliecko, krkovička, kto má čo rád
2 cibule
6 stúčikov cesnaku
rasca, soľ korenie


Mäso pokrájame, tvar a veľkosť je na Vás, ja som krájala na kocky, teda aspoň som si to myslela :) Osmažíme na masti.





Nakrájame 1 cibuľu na kolieska, cesnak na plátky a poukladáme do pekáča. Hodíme na to opražené mäso, osolíme, orascujeme, poukladáme druhú cibuľu, podlejeme výpekom a trochou vody, zakryjeme alobalom a šup s tým do rúry, ktorú sme si vyhriali na 150 stupňov. Po 45 minútach pridáme na 180 stupňov a dopečieme bez alobalu, tiež asi 45 minút.


Medzi tým si pripravíme dusenú kyslú kapustu a to veľmi jednoducho.


 Cibuľu nakrájanú na drobno osmažíme, hodíme na to kapustu (1kg), podľa potreby podlejeme vodou, osolíme, orascujeme, poprípade ocukrujeme (netreba to preháňať) a dusíme.


Asi za 30 minút je to hotovoooo.


Nám doma veľmi chutilo, tak dúfam, že si aj Vy pošmaknete. 


Recept na hrnčekové knedle http://kukufoodblog.blogspot.sk/2013/04/hrncekova-knedla.html

Dobrú chuť!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára