pondelok 2. septembra 2013

Kuracie prsia na citróne a materinej dúške s cukinou



Mala som pocit, že by občas nezaškodilo si spraviť aj niečo zdravé, ale pritom chutné..no pravdupovediac som nečakala, že tento výtvor bude až tak dobrý, že sa budem zalizovať až a ušami. Neviem prečo, ani ako mi napadlo použiť materinu dúšku, ale som rada, že som nezaváhala, naozaj perfektné, viac k tomu niet čo dodať. Recept som našla na nejakej fitness receptovej stránke a upravila po svojom.
Materina dúška je veľmi zdravá bylinka. Výborná pri všetkých možných bežných chorobách, ako prechladnutie, zápal priedušiek, astma, na posilnenie imunity.... a prichádza tajný tromf... zlepšuje trávenie, odstraňuje nadúvanie a nechuť do jedla, ja sa divím, že toto sa nepridáva do každého jedla :)
 


 Potrebujeme (2 porcie): 

2 kuracie prsia
citrónovú šťavu z polovice citróna
materinu dúšku (množstvo si určite sami, keďže je to dosť aromatická bylinka)
1 stredne veľkú cukinu
cca 10 cherry paradajok
malú konzervu kukurice (212 ml)
1 malú cibuľu
2 strúčiky cesnaku
olivový olej
soľ, korenie

Postup:

Kuracie prsia si pripravíme a trochu naklepeme. Pripravíme si marinádu z citrónovej šťavy, oleja a materinej dúšky, ktorú si nakrájame na drobno, soli a korenia. Vložíme do nej prsia a necháme marinovať asi pol hodinku. Medzi tým si nakrájame cukinu na tenké kolieska, nakrájame cibuľu na drobno, paradajky rozpolíme, a pretlačíme cesnak. Kuracie prsia orestujeme na panvici, keď sú hotové, vyberieme ich a odložíme nabok. Na tej istej panvici restujeme cibuľku s cesnakom, pridáme cukinu a paradajky. Trvá to iba chvíľku. Pri podávaní môžeme pridať kukuricu a čerstvé paradajky.






 
Bon Appetit!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára